Welcome:

This blog was prompted by my son (in his twenties) wanting to get more seriously into poetry and asking me to recommend some poems. Where to begin? So this is primarily for him, but I hope other readers might enjoy it too.


Friday 13 January 2012

Anon- The Twa Corbies

The Twa Corbies


As I was walking all alane,
I heard twa corbies makin a mane;
The tane unto the ither say,
"Whar sall we gang and dine the-day?"
"In ahint yon auld fail dyke,
I wot there lies a new slain knight;
And nane do ken that he lies there,
But his hawk, his hound an his lady fair."
"His hound is tae the huntin gane,
His hawk tae fetch the wild-fowl hame,
His lady's tain anither mate,
So we may mak oor dinner swate."
"Ye'll sit on his white hause-bane,
And I'll pike oot his bonny blue een;
Wi ae lock o his gowden hair
We'll theek oor nest whan it grows bare."
"Mony a one for him makes mane,
But nane sall ken whar he is gane;
Oer his white banes, whan they are bare,
The wind sall blaw for evermair."


Corbie - old Scots for crows.

No comments:

Post a Comment